قالي و فرش هاي ايراني قالي و فرش هاي ايراني .

قالي و فرش هاي ايراني

خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان

شركت فرش ماشيني سپنتا با چندين سال سابقه و تنوع محصولات خود مشتريان زيادي را از خود راضي نگه داشته است.
يكي از مهم ترين مزيت هاي خريد توليدات فرش به صورت مستقيم از توليده كننده اين است كه كيفيت نقش و جنس نخ آن تضمين شده است و به اين ترتيب دست واسطه ها و دلالان فرش كه اقدام به فروش فرش هاي با كيفيت پايين و نخ درصدار مي كنند، از اين صنعت مهم ، كوتاه مي شود.
شركت فرش ماشيني سپنتا

انواع فرش هاي ماشيني توليد كاشان
انواع فرش هاي ماشيني توليد كاشان- انواع فرش ماشيني كاشان
نوع فرش هاي توليد در كاشان شامل چه نوع فرشي مي باشد؟ انواع مدل فرش هاي ۷۰۰ شانه ان چيست؟ ساده ترين بخش و مركز خريد در كشور كدام است؟
در مجموع مي توان كاشان را اينگونه معرفي كرد كه به پايتخت فرش ماشيني، شهر فرش معروف مي باشد و اين مركز توليد فرش ماشيني دربرگيرندهاي هفتاد و پنج درصدي سهم توليد فرش كشور را دارا بوده كه با اين حساب تعداد ۷۰۰ واحد توليدي در حال فعاليت بوده است.
نوع فرش هاي توليد شده در كاشان را مي توان تمام انواع مدل از فرش هاي ماشيني اكريليك و پلي استر ها بوده اند. اين انواع مدل فرش شامل نوع فرش هاي ۷۰۰ شانه مي گردد كه در نوع دستبافت گونه تا ابريشم گونه، تبديلي و طرح ۷۰۰ شانه توليد شده است و همراه با برند و نام هاي تجاري مختلف در بازار فرش جهت فروش توزيع شده اند.
مجموعه هاي فروش فرش كاشان در كشور متنوع بوده اما ساده راه در خريد را مي توان خريد از بخش هاي اينترنتي نام برد كه با گرفتن زمان كمتري از هر شخص و با كمترين هزينه به نوع فرش مورد نظر دسترسي و سفارش داده مي شود.

اخذ نمايندگي فرش ماشيني
اخذ نمايندگي فرش ماشينيReviewed by شركت فرش ماشيني سپنتا on Dec 27Rating: 4.5اخذ نمايندگي فرششركت فرش ماشيني سپنتا توليد كننده انواع فرش ، واقع در شهرك صنعتي آران و بيدگل مي باشد.براي اخذ نمايندگي يا خريد فرش با شماره ۰۳۱۵۷۴۳۳۰۰۹ تماس بگيريد.

شركت فرش ماشيني سپنتا با چندين سال سابقه و قدمت از پيشگامان توليد فرش كاشان مي باشد.تنوع نقشه ها در شركت فرش ماشيني سپنتا تاييدي بر اين موضوع است.

فرش هايي كه اين شركت اقدام به توليد آنها ميكند شامل فرش ۱۰۰۰ شانه ، فرش ۷۰۰ شانه، انواع فرش فانتزي ، تابلو فرش و سجاده فرش مي باشد.

اين همين موضوع سبب شده اخذ نمايندگي فرش از اهميت بالايي برخوردار باشد.
اعطاي نمايندگي فرش

اخذ نمايندگي از شركت فرش كاشان با سابقه و معتبر علاوه بر اينكه باعث اشتغال زايي و رشد اقتصادي مي شود.باعث مي شود هموطنان ما در سراسر كشور از داشتن فرش مرغوب و با كيفيت بهره مند بشوند.

همچنين داشتن نمايندگي از شركتهايي كه داراي اعتبار بالايي است از اهميت بالايي برخوردار است.
شرايط پذيرش نمايندگي

دريافت نمايندگي فرش سپنتا مستلزم رعايت شرايط زير است :

-داشتن انبار يا فروشگاه مناسب در سطح شهر

-متقاضي نمايندگي بايد مالك ملك باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۴۳:۱۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :